Mariusz Gliński 4 min

    Webinary w HubSpot które generują leady dla sprzedaży

    Szukasz nowych sposobów na generowanie leadów dla sprzedaży?
     
    A robisz webinary? Nie?!
     
    To wyobraź sobie, jak by to było przyciągnąć minimum 270 osób wstępnie zainteresowanych Twoim produktem lub usługą B2B, tylko dzięki organizacji takiego wydarzenia.
     
    A co więcej, mieć opanowane i zintegrowane narzędzia, które pomogą Ci tworzyć oraz prowadzić webinar. A na koniec śledzić wyniki, personalizować komunikację i ostatecznie skuteczniej sprzedawać.
     
    Żeby to osiągnąć, wystarczą Ci dwa narzędzia: ClickMeeting + HubSpot oraz nasze sprawdzone praktyk pracy na nich – proces tworzenia i automatyzowania webinarów masz gotowy.
     
    Sprawdź, czy myślimy o tym samym ⤵

    Stawiamy nie tylko na techniczny set up stron zapisu oraz automatyczne follow up, ale na integrację procesów marketingowych i sprzedażowych.

    Głównym celem jest skuteczne procesowanie nowych leadów przez sprzedawców, a nie tylko ich pozyskiwanie.

    W ramach prac zapewniamy wyposażenie sprzedaży w dodatkowe narzędzia, jak LinkedIn Sales Navigator, Lead Jet, LeedFeeder.

    Wraz z narzędziami rekomendujemy również odpowiednie procesy ich wykorzystania i zapewniamy odpowiedni setup HubSpot.

    organizacja webinaryu - kampania webinar do potencjalnych klientówJaki problem rozwiązujesz dzięki kampanii webinarowej?

    1. Chcesz pozyskać dane kontaktowe potencjalnych klientów, z wcześniejszych etapów lejka, tak aby budować świadomość swojej oferty oraz dać sprzedaży możliwość kontaktu z potencjalnymi klientami. Dziś trafia do Ciebie za mało klientów i szukasz możliwości poprawy tej sytuacji.

    2. Obecnie tworzysz webinary, ale potrzebujesz sposobów, jak transparentnie pokazać korzyści, czyli co dzięki nim zyskujesz oraz poprawić ich skuteczność.

    3. Obecnie tworzysz webinary, ale chcesz jeszcze bardziej je zautomatyzować oraz dodać kolejne elementy lejka sprzedażowego. Zależy Ci, aby kampania nie kończyła się wyłącznie na przeprowadzeniu webinaru. Chcesz, żeby Twój zespół wiedział, jak pracować na kontaktach również po wydarzeniu oraz miał cały proces sprzedaży zintegrowany z narzędziami ABM czy LinkedIn.


    Plan działań

    1. Warsztat, na którym omawiamy, jakie są niezbędne składowe procesu tworzenia webinaru lub wideo prezentacji na HubSpot. Otrzymasz checklistę zadań oraz instrukcję, jak wykonać kolejne etapy.

    2. Pomagamy w konfiguracji i podłączeniu platform webinarowych do HubSpot oraz zapewniamy szkolenie z ich użycia (również dla prowadzących webinar).

    3. Omawiamy najlepsze praktyki związane z przygotowaniem oraz prowadzeniem webinarów lub wideo prezentacji.

    4. Wspólnie mapujemy proces pozyskiwania klientów oraz ich aktywacji do sprzedaży, projektujemy lejek leadów, generacji MQL i SQL dla sprzedaży.

    5. Określamy sekwencję komunikacji mailowych z wykorzystaniem najlepszych praktyk i wskazaniem szablonów sprawdzonych wiadomości.

    6. Omawiamy najważniejsze elementy landing page, które wybudujesz na HubSpot bez pomocy designera lub programisty. Pokażemy Ci, jak stworzyć szablon takiej strony i na co zwrócić uwagę.

    7. Pokażemy, jak możesz wykorzystać LinkedIn do promocji webinaru oraz budowy relacji z klientami. Znamy narzędzia, dzięki którym zaoszczędzisz mnóstwo czasu – Lead Jet, LeadFeeder, LinkedIn Helper 2, LinkedIn Sales Navigator.

    8. Pokażemy, jak sprzedaż może pracować na leadach pozyskanych z webinaru i jak ustawić pracę sprzedawców na kontaktach. Dostarczymy pomysły na wykorzystanie LinkedIn w procesie sprzedaży i obsługi webinaru.

    9. Omówimy, jak stworzyć kampanię (moduł HubSpot) oraz raporty, które pozwalają śledzić wyniki, jak również KPI.

      O co możesz rozszerzyć działania generowanie leadów z webinarów?


    • Account Based Marketing – trafiaj do wąskiej grupy klientów dzięki HubSpot Target Accounts – targetuj webinar do wąskiej grupy kont.
    • HubSpot Designer – buduj konwertujące landing page i maile na HubSpot. Zapewniamy pełne wsparcie w zakresie stworzenia kreacji do webinaru.

    Co otrzymujesz na koniec prac?

    1. Gotowy proces prowadzenia webinarów na HubSpot, który możesz w dalszych krokach samodzielnie powtarzać.

    2. Webinar, który pracuje na leady, również po jego zakończeniu – masz materiały wideo do umieszczenia na stronie i na YouTube, landing page do pozyskiwania leadów oraz zmapowany proces sprzedaży i raportowania.

    3. Proces pracy sprzedaży i marketingu na leadach webinarowych.

    Co jest po Twojej stronie?


    1. Opracowanie tekstów do landing page oraz mailingów.
    2. Przygotowanie agendy webinaru oraz jego prezentacji.
    3. Budowa landing page i mailingów. Uwaga – możemy Ci w tym pomóc.
    4. Przeprowadzenie kampanii reklamowej, promującej webinar.

    Webinary - umów się na spotkanie

     

    avatar

    Mariusz Gliński

    Nadaje kierunek rozwoju w BusinessWeb. Wspiera klientów do doborze najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań CRM oraz funkcji platformy HubSpot. Odpowiada za budowę wiedzy i świadomości klientów o rozwiązaniach HubSpot w Polsce.