Mariusz Gliński 1 min

    ChatGPT – jak sztuczna inteligencja wspiera sprzedaż – podcast 14

    Jak ChatGPT można wykorzystać w służbie sprzedaży?

    Świat oszalał… na punkcie ChatGPT. Z każdej strony słychać głosy, że sztuczna inteligencja zastąpi człowieka i „przejmie” większość stanowisk pracy. Już na horyzoncie pojawiają się masowe zwolnienia w firmach i dynamiczny postęp się dzieje. Jednak nie chcę tutaj siać paniki, bo w BusinessWeb jesteśmy za technologiami i automatyzacjami, dlatego skupiamy się głównie na tym, jak:

    • sztuczna inteligencja może wspierać już istniejącą technologię,
    • łączyć ją z HubSpot i innymi aplikacjami,
    • dzięki takiemu połączenia można usprawnić pracę sprzedawcy.

    Dlatego wspólnie z Karolem Bartkowskim podzielimy się naszymi tipami, strategiami i pomysłami na to, jak sprzedawca możne usprawnić, przyspieszyć i uwolnić moce przerobowe w swojej pracy, dzięki wykorzystaniu ChatGPT.

    Zapraszam do osłuchania (lub obejrzenia) 14 już odcinka podcastu DigitalStone! ⤵


    O czym jeszcze usłyszysz?

    • W jaki sposób ChatGPT możesz wykorzystać w komunikacji z klientem i sprzedaży
    • Obsługa klienta – jak to zrobić i w jaki sposób ChatGPT może nas wyręczyć
    • Usprawnienie, weryfikacja procesów sprzedaży i elementy kwalifikacji wspierane przez ChatGPT

    Linki do rzeczy wymienionych
    w tym odcinku


    Słuchaj podcastu w swojej ulubionej aplikacji

    Jesteśmy też na YouTube

     

    avatar

    Mariusz Gliński

    Nadaje kierunek rozwoju w BusinessWeb. Wspiera klientów do doborze najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań CRM oraz funkcji platformy HubSpot. Odpowiada za budowę wiedzy i świadomości klientów o rozwiązaniach HubSpot w Polsce.