Skip to content
Mariusz Gliński 1 min

Jak wykorzystać LinkedIn w sprzedaży B2B? – podcast 11

LinkedIn to platforma, która może okazać się niezwykle wartościowym narzędziem dla osób zajmujących się sprzedażą. Jednak wciąż wielu handlowców nie potrafi w pełni z niej skorzystać.

Jak odnaleźć się na LinkedIn i skutecznie wykorzystać tę platformę w celu rozwoju biznesu? Jak tworzyć atrakcyjny profil, który przyciągnie uwagę potencjalnych klientów? Czy warto korzystać z darmowej wersji LinkedIn, czy też płatnego Sales Navigatora? Jak budować wartościowe relacje i rozwijać swoją bazę kontaktów?

Razem z Karolem Bartkowskim odpowiemy Ci na te i inne pytania oraz pokażemy, jak budujemy nasze profile, żeby skutecznie robić social selling. Zapraszam do odsłuchania 11 odcinka podcastu Digital stone!

 

O czym jeszcze usłyszysz?

  • Jak zacząć na LinkedIn?
  • Po co LinkedIn jest potrzebny sprzedawcom i managerom?
  • Jak powinien wyglądać dobry profil na LinkedIn dla sprzedawcy?
  • Dlaczego warto na nim być?
  • Kto w ogóle z niego korzysta?
  • Jak można wykorzystać LinkedIn i jakie przyniesie Ci korzyści?

Linki do rzeczy wymienionych
w tym odcinku



Słuchaj podcastu w swojej ulubionej aplikacji

Jesteśmy też na YouTube

 

avatar

Mariusz Gliński

CEO BusinessWeb/ RevPoint – Customer Success Manager

Nadaje kierunek rozwoju w BusinessWeb. W ramach realizacji projektów realizuje audyty wdrożeniowe w ramach swojej roli jako Customer Success Managera całego projektu, weryfikując czy realizowany projekt zapewnił klientowi pełną samodzielność działania na HubSpot, po jego zakończeniu.