Mariusz Gliński 2 min

    Szablony Landing Page oraz Mailingów w HubSpot

    Wolisz słuchać niż czytać? Odtwórz poniżej 👌


    Zestaw szablonów landing page i mailing w HubSpot

    Poznaj, w jaki sposób możemy Ci pomóc z opracowaniem graficznym landing page oraz mailingów, tak aby Twój zespół mógł dalej nimi samodzielnie zarządzać w HubSpot. Uzupełnij braku w kompetencjach graficznych.


    Jaki problem rozwiązujesz dzięki gotowym szablonom

    Chciałabym bardziej profesjonalnie pokazać ofertę mojej firmy. Chcę zbudować landing page/mailing, ale nie mam grafika, ani kompetencji do graficznej budowy mailingów czy landing page. Potrzebuję pomocy w ich opracowaniu i przeszkoleniu personelu z ich wykorzystywania, do dalszych zmian i tworzenia kolejnych wersji.

     

    Plan działań z opracowaniem szablonów:

    Zbieramy dane o kampaniach i do czego masz kampanie

    1. Określamy ilość oraz charakter landing page do zbudowania. Możemy wybierać spośród podstawowych funkcji landing page, którymi są m.in.
      • Prezentacja oferty – produktu lub usługi
      • Umówienie się na konsultację
      • Zaproszenie na webinar
      • Możliwość pobrania ebooka
      • Zapisanie się do newsletter

    2. Określamy ilość szablonów mailowych do zbudowania, kierując się ich specyfiką przeznaczenia. Przykładowe rodzaje szablonów mailingów to:
      • Mailing z ofertą
      • Mailing prezentujący artykuły blogowe
      • Mailing prezentujący wiele artykułów blogowych

    3. Projektujemy i budujemy landing page/mailing według najlepszych standardów efektywnej konwersji na oczekiwane działanie

    4. Jeśli nie wiesz jakie teksty powinny znaleźć się w materiałach – zapewniamy usługę opracowania komunikacji landing page i zawartości mailingów

    5. Szkolimy Twoich pracowników, aby w razie konieczności mogli, bez konieczności większych prac graficznych, tworzyć nowe wersje landing page/mailingów, bazując na opracowanych przez nas szablonach


    Co otrzymujesz po zakończeniu prac nad szablonami

    1. Zestaw opracowanych graficznie landing page oraz mailingów – przed przystąpieniem do prac wspólnie zadecydujemy ile i jakie landing page i mailingi są Ci potrzebne

    2. Wiedzę o tym ja je samodzielnie zmieniać i dostosowywać wybudowane rozwiązania do następnych potrzeb


    Co zyskujesz dzięki gotowym szablonom landing page i mailingów

    ✓  Mam możliwości zwiększenia ilości pozyskiwanych nowych leadów dzięki landing page

    ✓  Mogę prowadzić regularną komunikację mailingową do klientów

    ✓  Mogę pochwalić się profesjonalną prezentacją graficzną mojej firmy w internecie, w ramach oferowanych produktów i usług oraz bieżącej komunikacji marketingowej

    ✓  Moi pracownicy mogą samodzielnie tworzyć landing page/mailing. Nie potrzebują już do tego dużego wsparcia graficznego.
    avatar

    Mariusz Gliński

    Nadaje kierunek rozwoju w BusinessWeb. Wspiera klientów do doborze najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań CRM oraz funkcji platformy HubSpot. Odpowiada za budowę wiedzy i świadomości klientów o rozwiązaniach HubSpot w Polsce.