Mariusz Gliński 1 min

    Współpraca marketingu i sprzedaży – praktyczne przykłady cz. 2 – Podcast 04

    Integracja marketingu i sprzedaży to kluczowy trend na 2023 rok.

    A statystyki w tym obszarze mówią same za siebie:

    • 27% organizacji stosujących MSA (marketing and sales alignment) ma szybszy wzrost;
    • 56% firm stosujących MSA trafia w prognozowany wynik sprzedaży, a 16% je przekracza;
    • Leady, które przeszły przez MSA dają nawet 47% wzrostu wartości sprzedaży.

    Jak podejść do tego trendu z praktycznej strony? Od czego zacząć?

    Zapraszam na kontynuację odcinka podcastu o integracji sprzedaży i marketingu.

    Razem z Karolem Bartkowskim przedstawiamy Ci kolejną porcję praktycznych przykładów.

    Posłuchaj!

     

    O czym jeszcze usłyszysz?

    • Dlaczego wzajemne zrozumienie działu marketingu i sprzedaży, kim jest klient, to super start do rozpoczęcia współpracy? 
    • Dlaczego warto odwrócić kampanie do góry nogami i zacząć od celu, jakim jest umówienie spotkania sprzedażowego i zaplanować do niego działania marketingowe?
    • Z jakiego powodu systemy to podstawa budowy wspólnych procesów między marketingiem i sprzedażą?
    • Gdzie jest kluczowe wąskie gardło w zakresie integracji marketingu i sprzedaży i dlaczego jest to kwalifikacja leadów i lead calling (czyli dzwonienie do nowych klientów). Aż 34% sprzedawców uważa, że prospecting i kwalifikacja jest dużym wyzwaniem. Jak poradzić sobie z tym problemem?

     

    Linki do rzeczy wymienionych
    w tym odcinku

     

    Słuchaj podcastu w swojej ulubionej aplikacji

     

     

    Jesteśmy też na YouTube

     

    avatar

    Mariusz Gliński

    Nadaje kierunek rozwoju w BusinessWeb. Wspiera klientów do doborze najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań CRM oraz funkcji platformy HubSpot. Odpowiada za budowę wiedzy i świadomości klientów o rozwiązaniach HubSpot w Polsce.