Mariusz Gliński 1 min

    Właściciel Firmy Jako Sprzedawca - Brak Czasu, Ekspertyzy i Specjalistycznej Wiedzy - podcast 23

    Jak Przezwyciężyć Wyzwania Zarządzania Sprzedażą – Odkrycia z Podcastu z Karolem Bartkowskim

    W najnowszym odcinku naszego podcastu, rozmawiamy z Karolem Bartkowskim, ekspertem w dziedzinie zarządzania sprzedażą, o kluczowych wyzwaniach, z jakimi borykają się właściciele firm. Brak czasu, brak ekspertyzy i specjalistycznej wiedzy – to tematy, które poruszamy, by pomóc wam zwiększyć efektywność waszych działań sprzedażowych.

    O czym rozmawiamy?

    1. Brak Czasu

    Odkrywamy, jak właściciele firm mogą znaleźć równowagę między codziennymi obowiązkami a efektywnym zarządzaniem sprzedażą. Poruszamy temat planowania i delegowania zadań, oraz jak wykorzystać bloki czasowe do zwiększenia produktywności.

    2. Brak Ekspertyzy

    Dyskutujemy o znaczeniu głębokiej ekspertyzy w sprzedaży oraz o tym, jak właściciele mogą szybko zdobywać i stosować specjalistyczną wiedzę, by podejmować efektywne decyzje.

    3. Brak Specjalistycznej Wiedzy

    Analizujemy, jak znajomość nowoczesnych narzędzi, technologii i psychologii konsumenckiej wpływa na sprzedaż, oraz jak właściciele firm mogą nadążać za tymi zmianami.

    Dlaczego Warto Posłuchać?

    W tym odcinku, Karol Bartkowski dzieli się swoimi doświadczeniami i wskazówkami, które mogą pomóc w przezwyciężeniu tych powszechnych problemów. Poznacie konkretne strategie i rozwiązania, które możecie wdrożyć w swojej działalności, by zwiększyć skuteczność zarządzania sprzedażą.

    Nie przegapcie tej okazji, by poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności w zakresie zarządzania sprzedażą. Kliknijcie poniżej, by odsłuchać cały odcinek i dowiedzieć się więcej o skutecznym zarządzaniu sprzedażą w waszej firmie. Oczekujcie praktycznych wskazówek, inspirujących historii i cennych wglądów, które mogą zrewolucjonizować wasze podejście do sprzedaży!

     

    Słuchaj podcastu w swojej ulubionej aplikacji

    Jesteśmy też na YouTube

    avatar

    Mariusz Gliński

    Nadaje kierunek rozwoju w BusinessWeb. Wspiera klientów do doborze najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań CRM oraz funkcji platformy HubSpot. Odpowiada za budowę wiedzy i świadomości klientów o rozwiązaniach HubSpot w Polsce.