Mariusz Gliński 2 min

    Poprawa Sprzedaży w Trudnych czasach - podcast 19

    Szum zawirowań rynkowych, wymierne wyzwania przed jakimi stają zespoły sprzedaży oraz unikalne trudności współczesnych czasów – wszystko to sprawia, że temat naszego ostatniego podcastu, "Poprawa Sprzedaży w Trudnych Czasach", jest nie tylko aktualny, ale i niezwykle wartościowy dla wielu przedsiębiorstw.

    Wyzwania Współczesnej Sprzedaży

    W obecnych, trudnych czasach, zespoły sprzedaży stoją przed koniecznością dostosowania swoich strategii i taktyk do zmieniającej się rzeczywistości. Częste błędy, takie jak podejście do zmiany jako do gigantycznego projektu – przebudowy całego procesu sprzedaży, wdrożenia rozbudowanego systemu CRM czy generalnej przebudowy kompetencji zespołu – mogą okazać się nie tylko kosztowne, ale i nieefektywne.

    Małe Kroki, Wielkie Zmiany

    Niezwykle ważnym punktem naszej rozmowy był fakt, że poprawa procesów, szczególnie w tak zmiennym otoczeniu, często najlepiej zaczynać od małych, przemyślanych kroków. Omówiliśmy metodyki PDCA (Plan-Do-Check-Act), jako sposób na iteracyjne i ciągłe ulepszanie procesów sprzedażowych, od prowadzenia kampanii telefonicznych, przez usprawnienia procesów, aż po dokumentację i analitykę sprzedaży.

    Nie Tylko Sprzedaż, Ale i Rozpoznawanie Rynku

    Jedną z kwestii, którą szeroko omówiliśmy, jest zmiana percepcji roli telefonicznych kontaktów z klientami. Rozmowa nie musi koncentrować się wyłącznie na sprzedaży, ale też może stać się potężnym narzędziem do gromadzenia danych, informacji zwrotnych oraz budowania eksperckiej wiedzy na temat rynku i konkurencji.

    Wychodzenie do Klienta

    Zwróciliśmy uwagę na to, jak ważne jest przemyślane, wartościowe i spersonalizowane wychodzenie do klienta. Nie tylko sprzedaż, ale budowanie relacji, zrozumienie potrzeb i oczekiwań, mogą stanowić podwaliny trwałej i wzajemnie korzystnej współpracy.

    Podsumowanie

    Nasz podcast to bogate źródło wiedzy i praktycznych porad, które mogą zostać zastosowane niemal od razu, aby wspomóc i ulepszyć procesy sprzedażowe w Twojej firmie. Jeśli więc szukasz sposobów na poprawę sprzedaży, bez inwestowania w ogromne i czasochłonne projekty, zapraszamy do wysłuchania - zarówno dla doświadczonych liderów sprzedaży, jak i tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z tym tematem, nasza dyskusja dostarcza liczne wartości i konkretne, stosowalne wskazówki.

     

    Słuchaj podcastu w swojej ulubionej aplikacji

    Jesteśmy też na YouTube

     

    avatar

    Mariusz Gliński

    Nadaje kierunek rozwoju w BusinessWeb. Wspiera klientów do doborze najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań CRM oraz funkcji platformy HubSpot. Odpowiada za budowę wiedzy i świadomości klientów o rozwiązaniach HubSpot w Polsce.