Mariusz Gliński 3 min

    Jakie narzędzie do marketingu wybrać na 2024 rok? Upewnij się, że wjedziesz z nim na 30. piętro!

    Wyobraź sobie, że Twoja strategia marketingowa to 30-piętrowy wieżowiec, a narzędzie do marketingu, którego szukasz na 2024 r., to winda. Żeby wjechać na najwyższy poziom, musisz zainwestować w odpowiednie rozwiązanie. Jaką decyzję podjąć?

    Rozwijanie marketingu w firmie to niełatwa sprawa. Dla marketera prawdziwym wyzwaniem stają się coraz bardziej rozproszone dane, ograniczenia w personalizacji komunikacji i brak możliwości udowodnienia szefowi sensu swoich działań za pomocą solidnego raportu. Wszystko przez mnożące się aplikacje (np. do landingów, e-mail marketingu, formularzy), które się nie integrują.

     

    Jak podejść do wyboru narzędzia dla zespołu marketingu

    Na początek dane. Aż 88% marketerów używa nawet 10 narzędzi, a 29% uważa, że ma ich zbyt wiele w swoim stosie technologicznym. Natomiast 35% boryka się z brakiem integracji między technologiami, a 46% poświęca więcej czasu na przygotowanie i segmentację danych niż na cokolwiek innego.

    💡 Zapamiętaj

    Zbyt duża liczba systemów może spowalniać pracę, tworzyć tarcia z działem sprzedaży i zmniejszać wartość Twojej aktywności.

    Jeśli nie bierzesz pod uwagę trendów, takich jak integracja działań marketingu i sprzedaży oraz personalizacja komunikacji, możesz zostać w silosie swoich zadań i tym samym napotkać znaczne ograniczenia w realizacji strategii.

     

    Jak oszczędzić czas, pieniądze i zasoby

    Aby nie utknąć na parterze strategii marketingowej i dojechać na 30. piętro personalizacji kontaktu z klientami, spójrz inaczej na dane konsumentów i zaangażowanie w marketing.

    🎯 Wskazówka

    Warto sięgnąć po rozwiązanie typu all-in-one oparte na sprawdzonym CRM, które:

    • pomaga monitorować wyniki prowadzonych działań i zwiększać zwrot z marketingu,
    • zapewnia spójny dostęp do danych i szczegółową personalizację komunikacji,
    • automatyzuje codzienne czynności, przez co zapewnia czas na prace koncepcyjne,
    • obniża całkowity koszt użytkowania i integruje się z aplikacjami, bez których nie da się pracować.

    Takie możliwości oferuje HubSpot Marketing Hub. Dzięki niemu możesz poświęcić mniej czasu, pieniędzy i zasobów na integrację danych oraz systemów i skupić się na budowaniu relacji z klientami. Możesz wznieść segmentację i personalizację komunikacji na wyższy poziom. A dodatkowo będzie ona rosła razem z Tobą. Nawet jeżeli dziś masz potrzeby sięgające tylko 10. piętra, jeśli zechcesz – zawiezie Cię na 30.

    💡 Zapamiętaj

    Sercem Marketing Hubu jest system CRM HubSpot, na którym może stać Twoja strona WWW (HubSpot CMS), pracować dział sprzedaży czy obsługa klienta.

    W efekcie w jednym miejscu są nie tylko wszystkie narzędzia marketingowe do prowadzenia kampanii, lecz także wszystkie dane o klientach, historia kontaktów ze sprzedażą czy pełna analityka zachowań na stronie.

    Jakie korzyści zapewnia Marketing Hub

    Działy marketingu korzystające z Marketing Hubu koncentrują się zazwyczaj na trzech celach: wykorzystywaniu wszystkich danych w jednym miejscu, zwiększaniu liczby leadów oraz automatyzacji swojej pracy. Narzędzie zapewnia (dane HubSpot):

    • większy wzrost liczby leadów przychodzących po 3 (56%), 6 (106%), 9 (123%) i 12 (149%) miesiącach od zakupu,
    • większy ruch na stronie internetowej – o 190% po 12 miesiącach,
    • więcej zamkniętych transakcji – aż 166-proc. wzrost liczby transakcji zamkniętych po 12 miesiącach.

    Kiedy łączysz siły, możesz więcej. HubSpot Marketing Hub z wbudowanym CRM pomaga zespołom marketingowym rozwijać się dzięki narzędziom, które są wydajne samodzielnie, ale jeszcze lepsze razem.


    Artykuł powstał na łamach czasopisma Marketer+. Link do publikacji ➡ https://marketerplus.pl/jakie-narzedzie-do-marketingu-wybrac-na-2024-rok-upewnij-sie-ze-wjedziesz-z-nim-na-30-pietro/ 

     

    Nowe wezwanie do działania

    avatar

    Mariusz Gliński

    Nadaje kierunek rozwoju w BusinessWeb. Wspiera klientów do doborze najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań CRM oraz funkcji platformy HubSpot. Odpowiada za budowę wiedzy i świadomości klientów o rozwiązaniach HubSpot w Polsce.