Mariusz Gliński 2 min

    Jak wykorzystać LinkedIn Sales Navigator w sprzedaży B2B? – podcast 12

    Wolisz słuchać niż czytać? Odtwórz poniżej 👌


    LinkedIn to platforma biznesowa, która sprzyja nie tylko rozwojowi kariery zawodowej, ale w wielu przypadkach jest idealnym miejscem służącym do promocji firmy. Jakie ma kluczowe funkcje i jakie strategie zastosować, aby wydobyć z niego możliwie największą wartość dla swojej organizacji?

    Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek jak optymalizować procesy sprzedaży z użyciem zaawansowanych narzędzi? Jeśli odpowiedź brzmi tak, to nasz kolejny odcinek podcastu z pewnością przyciągnie Twoją uwagę. W najnowszym odcinku zgłębimy wiedzę i tajniki jednego z najbardziej popularnych narzędzi sprzedażowych w B2B jakim jest LinkedIn Sales Navigator.

    Biorąc na warsztat Sales Navigatora omówimy takie rzeczy jak koszty tego narzędzia, co pozwoli Ci zdecydować czy warto zainwestować w nakładkę LinkedIn. Zobrazujemy funkcjonalności poszerzające Twoje możliwości, jak i Twojego zespołu sprzedażowego, żeby skuteczniej wykonywał research firm oraz osób w nich pracujących. Wspomnimy również o tym, jak integrować i planować działania, które pozwolą rozwinąć Twoją strategię sprzedaży. 

    Przygotuj się na podróż przez świat sprzedaży, dzięki której odkryjesz, jak LinkedIn Sales Navigator może stać się Twoim niezastąpionym sprzymierzeńcem w procesie sprzedaży. Zapraszam do słuchania naszego podcastu!

     

    O czym jeszcze usłyszysz?

    • Co to jest LinkedIn Sales Navigator i ile to kosztuje?
    • Jakie korzyści i funkcjonalności kryją się za tym narzędziem?
    • W jaki sposób usprawnia pracę i daje większe możliwości np. prowadzenie analityki?
    • Jak integrować Sales Navigator z innymi procesami sprzedażowymi?
    • Omówimy przykładową komunikację w działaniach sprzedażowych z udziałem SalesNavigator.
    • Opowiemy, dlaczego research i personalizacja są kluczowe w procesie sprzedaży, i jak Sales Navigator może w tym pomóc?
    • Pokażemy, jak analizować informacje na temat klientów, by zwiększyć szanse na nawiązanie relacji i dostosować komunikację odpowiadając na ich potrzeby

    Linki do rzeczy wymienionych
    w tym odcinku


     

    Słuchaj podcastu w swojej ulubionej aplikacji

    Jesteśmy też na YouTube

     

    avatar

    Mariusz Gliński

    Nadaje kierunek rozwoju w BusinessWeb. Wspiera klientów do doborze najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań CRM oraz funkcji platformy HubSpot. Odpowiada za budowę wiedzy i świadomości klientów o rozwiązaniach HubSpot w Polsce.