Mariusz Gliński 1 min

    Jak wybrać CRM dla małej firmy? – podcast 17

    W najnowszym odcinku podcastu "Jak wybrać CRM dla małej firmy?", skoncentrowaliśmy się na trzech kluczowych obszarach niezbędnych do efektywnego wyboru i wdrożenia systemu CRM w małej firmie.

    Pierwszy obszar dotyczył przygotowania do wyboru systemu CRM. Dlaczego jest to tak ważne oraz co należy wziąć pod uwagę dokonując wyboru. W związku z tym omówiliśmy kryteria, które warto uwzględnić, aby system był dostosowany do potrzeb małej firmy, która często startuje jedynie z Excelem i potrzebuje podstawowych funkcji. Co więcej podkreśliliśmy znaczenie unikania 'długów technologicznych' oraz wybierania systemu, który zapewni dalszy rozwój firmy.

    Drugi obszar, który przedstawiliśmy skupiał się na samym wdrożeniu systemu CRM. Przedstawiliśmy znaczenie odpowiednich szkoleń oraz na to jak wybrać system CRM, który zapewni dostęp do niezbędnych materiałów i zespołów, by te szkolenia przeprowadzić. Powiedzieliśmy również co zrobić w przypadku gdy dysponujesz większymi środkami.

    Trzeci i ostatni obszar, który poruszyliśmy to utrzymanie i optymalizacja systemu CRM. Wskazaliśmy sposoby zapewnienia ciągłej poprawy działania systemu przy minimalnych nakładach, jak wyciągać wnioski, uczyć się na bieżąco i rozwijać system, aby lepiej wspierał działania małej firmy.

    Zapraszam do odsłuchania (lub obejrzenia) 17 odcinka podcastu, w którym poznasz aspekty wyboru i optymalizacji CRM w małej firmie ⤵


    O czym usłyszysz?


    • Jak znaczące jest unikanie "długów technologicznych" ?
    • Jak wybrać system, który zapewni dalszy rozwój Twojej firmy?
    • Co zrobić gdy dysponujesz większymi środkami?
    • Jak wyciągać wnioski i uczyć się na bieżąco?
    • Jak rozwijać system, aby lepiej wspierał działania małej firmy?


    Słuchaj podcastu w swojej ulubionej aplikacji

    Jesteśmy też na YouTube

    avatar

    Mariusz Gliński

    Nadaje kierunek rozwoju w BusinessWeb. Wspiera klientów do doborze najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań CRM oraz funkcji platformy HubSpot. Odpowiada za budowę wiedzy i świadomości klientów o rozwiązaniach HubSpot w Polsce.