Mariusz Gliński 1 min

    Czego Jaś się nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał – podcast 18

    W najnowszym odcinku naszego podcastu, pt. "Czego Jaś się nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał czyli jak przygotować zespół sprzedaży na zmiany w zachowaniach zakupowych klientów?", usłyszysz o tym jak to zrobić i co więcej przedstawimy konkretne przykłady zmieniających się zachowań klientów i jak wpływają one na procesy sprzedażowe.

    1. Dowiesz się jakie wyzwania stoją przed zespołami sprzedaży

    Opowiedzieliśmy o kluczowym kroku: zrozumieniu nowych potrzeb i zachowań klientów. Omówiliśmy konieczność dostosowania strategii i technik sprzedaży do obecnych realiów. Podkreśliliśmy znaczenie szkoleń i ciągłej edukacji naszego zespołu sprzedaży w odpowiedzi na dynamicznie zmieniający się rynek.

    2. Usłyszysz jak przygotować zespół do zmian?

    Zidentyfikowaliśmy, jakie umiejętności są obecnie najważniejsze dla naszych sprzedawców. Poruszyliśmy temat roli ego sprzedawcy i konieczności zmiany, aby dostosować się do nowych potrzeb.

    3. Jak upewnić się, że "Jan" jest gotowy na nowe wyzwania?

    Przeanalizowaliśmy najlepsze praktyki oraz metody uczenia się, które są kluczowe dla naszych zespołów sprzedaży. Podkreśliliśmy konieczność stałego dostosowywania się do nowych realiów oraz gotowość do szybkiego reagowania na zmiany.

    Zapraszam do odsłuchania (lub obejrzenia) 18 odcinka podcastu, w którym zobaczysz jak przygotować zespół na zmieniające się zachowania zakupowe klientów ⤵


    O czym usłyszysz?


    • Dowiesz się, dlaczego obserwujemy wydłużające się cykle sprzedażowe.
    • Dowiesz się, dlaczego trend sprzedaży mniejszych rozwiązań etapowo ma obecnie takie znaczenie.
    • Poznasz sposoby, jak nasi klienci dostosowują się do nowej rzeczywistości rynkowej


    Słuchaj podcastu w swojej ulubionej aplikacji

    Jesteśmy też na YouTube

    avatar

    Mariusz Gliński

    Nadaje kierunek rozwoju w BusinessWeb. Wspiera klientów do doborze najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań CRM oraz funkcji platformy HubSpot. Odpowiada za budowę wiedzy i świadomości klientów o rozwiązaniach HubSpot w Polsce.