Mariusz Gliński 1 min

    Mam dane, mam kontakty i co dalej? – Podcast 01

    Firmy budują bazy kontaktów od początków swojego powstania. Dotychczas wiele z nich za główny cel stawiało sobie docieranie do coraz to nowszych klientów. Dzisiaj, kiedy napływ nowych kontaktów zdecydowanie się zmniejszył, wielu szuka nowego rozwiązania.

    Aż 76% firm twierdzi, że słabe wykorzystanie narzędzi sprzedaży jest głównym powodem, dla którego zespoły nie osiągają założonych wyników (HubSpot). Najczęściej te dane, które już mamy leżą i się kurzą, bo sprzedawcom brakuje czasu na dzwonienie. Do białej gorączki doprowadzają ich aktualizacje systemów (25%) i obsługa nieprzyjaznego systemu (80%).

    Jak można to zmienić?

    O tym dowiesz się z pierwszego odcinka podcastu Digital Stone.

     

    O czym jeszcze usłyszysz?

    • Gdzie przechowywać dane i kontakty, żeby je efektywnie wykorzystywać – w CRM-ie, Excelu czy aplikacja do e-mail marketingu?
    • Czym jest Lead Calling i jak go wykorzystać do pracy na danych?
    • Jak prowadzić procesy dzwonienia do potencjalnych klientów i dlaczego research danych jest tak istotny dla powodzenia transakcji?
    • Jak marketing może pomóc sprzedaży znaleźć czas na dzwonienie?

     

    Linki do rzeczy wymienionych
    w tym odcinku

     

    Słuchaj podcastu w swojej ulubionej aplikacji

     

     

    Jesteśmy też na YouTube

     

     

    avatar

    Mariusz Gliński

    Nadaje kierunek rozwoju w BusinessWeb. Wspiera klientów do doborze najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań CRM oraz funkcji platformy HubSpot. Odpowiada za budowę wiedzy i świadomości klientów o rozwiązaniach HubSpot w Polsce.