Mariusz Gliński 1 min

    Jak wybrać system CRM na 2024? – Podcast 02

    Technologia zdaniem wielu handlowców potrafi być hamulcowym sprzedaży. Takie są fakty, ale czy firmy biorą to pod uwagę?

    Z odpowiedzią przychodzi niezawodny w swoich statystykach HubSpot:

    ➡ 86% sprzedawców nie wie, jakiego narzędzia użyć do danego zadania.
    ➡ Sprzedawcy spędzają 41% swojego przeciętnego dnia pracy nie sprzedając, co kosztuje firmy około 38% przychodów na kwartał.
    ➡ 25% handlowców stwierdziło, że aktualizacja CRM często odciąga ich od sprzedaży.
    ➡ Średnio sprzedawcy poruszają się średnio po 13 narzędziach w ramach swojej pracy.

    Rozwój oraz nieustanny trening umiejętności – również pracy w CRM – to istotny element, żeby inwestycja w system przekładała się na wyższe skoki sprzedażowe, a nie działała jak hamulec. 

    W tym odcinku podcastu razem z Karolem Bartkowskim rozmawiamy o tym, jak wybrać system CRM na 2024 i na co zwrócić uwagę, żeby podjąć dobrą decyzję.

    O czym jeszcze usłyszysz?

    • Jaka jest najczęstsza potrzeba wyboru systemu CRM?
    • Jak nie zacząć z długiem technologicznym i być gotowym na integrację marketingu i sprzedaży oraz działań obsługi klienta na tym samym CRM?
    • Jak ograniczyć liczbę narzędzi, dzięki jednej platformie CRM dla sprzedaży, marketingu i obsługi klienta?
    • Czy istnieje system CRM, który wyprzedza trendy i jest gotowy na nowe działania takie jak ABM (account-based marketing)?
    • Technologie mają budować zaangażowane środowisko pracy – jaką rolę ma w tym system CRM?

     

    Linki do rzeczy wymienionych
    w tym odcinku

     

    Słuchaj podcastu w swojej ulubionej aplikacji

     

     

    Jesteśmy też na YouTube

     

    avatar

    Mariusz Gliński

    Nadaje kierunek rozwoju w BusinessWeb. Wspiera klientów do doborze najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań CRM oraz funkcji platformy HubSpot. Odpowiada za budowę wiedzy i świadomości klientów o rozwiązaniach HubSpot w Polsce.