Mariusz Gliński 1 min

    Magiczne sztuczki content marketingu – podcast 13

    Tworzenie treści może być wyjątkowo trudne dla małych firm, zwłaszcza gdy właściciel firmy ma najlepszą wiedzę na temat produktu i klienta, ale brakuje mu czasu na pisanie.

    Zewnętrzni copywriterzy często nie są w stanie oddać unikatowego DNA firmy, co utrudnia skuteczne promowanie produktów i usług. W naszym najnowszym odcinku podcastu poznasz praktyczne rozwiązania dla tych problemów.

    O czym jeszcze usłyszysz?

    • Dlaczego właściciel małej firmy jest najlepszym copywriterem?
    • Jakie magiczne sztuczki i technologie mogą uczynić właściciela małej firmy maszyną do produkcji treści?
    • Strategia "slice and dice" oraz recycling treści, która pozwala na podzielenie treści na mniejsze kawałki i wykorzystanie ich w różnych kanałach.
    • Kogo zatrudnić do marketingu w małej firmie, ab y efektywnie zarządzać treściami?
    • Polecamy też kilka narzędzi, które mogą ułatwić Ci tworzenie treści, takich jak: ChatGPT, Google Docs, Happy Scribe lub Scenograf oraz wtyczka Chrome Voice In.

    Linki do rzeczy wymienionych
    w tym odcinku


    Słuchaj podcastu w swojej ulubionej aplikacji

    Jesteśmy też na YouTube

     

    avatar

    Mariusz Gliński

    Nadaje kierunek rozwoju w BusinessWeb. Wspiera klientów do doborze najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań CRM oraz funkcji platformy HubSpot. Odpowiada za budowę wiedzy i świadomości klientów o rozwiązaniach HubSpot w Polsce.