Wykorzystaj 100% możliwości HubSpot w zakresie dodatkowych rąk do pracy, na potrzeby jego bieżących konfiguracji i ustawień.
Uzupełnij kompetencje zespołu o osoby, które doskonale znają HubSpot i pomogą przekuć Twoje pomysły w kampanie. Jednocześnie otrzymaj porady i najlepsze praktyki z prowadzenia marketingu na HubSpot.
Jaki problem rozwiązujesz dzięki naszej dodatkowej parze rąk do pracy z HubSpot?
- Masz poczucie, że w pełni nie wykorzystujesz potencjału HubSpot; widzisz, że możesz zrobić więcej, ale brakuje Ci wiedzy oraz czasu, aby tym się zająć. Szukasz dodatkowych rąk do pracy, które pomogą przekuć pomysły w konfigurację HubSpot.
- Masz pomysł na działania marketingowe, ale nie wiesz, jak pod nie skonfigurować HubSpot, żeby wykorzystać jego wszystkie funkcje i możliwości.
Jaki zakres wsparcia oferujemy?
Jesteśmy jak dodatkowa para rąk w Twoim dziale, tyle że z ogromną wiedzą na temat mechanizmów i możliwości HubSpot. Możemy Ci pomóc m.in.:
- Sprawdzić Twoją bazową konfigurację konta, ustawić RODO i listy newsletterowe na potrzeby regularnego mailingu.
- Segmentować bazę na potrzeby działań marketingowych.
- Pokazać, jak prowadzić testy A/B nie tylko stron landing page, ale i mailingów.
- Doszlifować proces kwalifikacji i ocieplania leadów, ustawić automatyzację scoringów.
- Doradzić, jak stworzyć proste szablony landing page, które łatwo dostosujesz do następnej kampanii reklamowej (oraz szablony maili), możemy takie szablony też dla Ciebie stworzyć.
- Skonfigurować HubSpot pod webinar i dowolną kampanię promocyjną, dostarczając komplet procesów na HubSpot od lending page po segmentację i lead nurturing kontaktów.
- Pomóc ustawić i raportować kampanię promocyjną, tak aby pokazać zwrot z inwestycji w marketing dla zarządu/przełożonego.
- Pokazać, jak opomiarować Twojego bloga i wykorzystać funkcje SEO na HubSpot.
- Wykorzystać moduł social media, jako automatyczny kalendarz publikacji.
- Zwiększyć konwersję z bloga dzięki funkcjom CTA.
- Ustawić workflow automatyzacji marketingu oraz lead nurturing.
- Wykorzystać narzędzia analityczne i zbudować raporty, które pokazują ROI Twoich działań.
Dobierz formę wsparcia
Nie ma czegoś takiego jak jeden dla wszystkich – każda organizacja jest inna i wymaga innej formy pomocy, dlatego możesz wybrać, co jest Ci najbardziej potrzebne:
Konsultant
Masz braki w wiedzy i kompetencjach, potrzebujesz ją sukcesywnie budować i mieć kogoś, kto poprowadzi Cię za rękę.
- Forma realizacji – regularne spotkania z naszym ekspertem marketingu, wsparcie w realizacji celów marketingowych, wymiana wiedzy i doświadczenia, rekomendacje działań.
Wykonawca
Potrzebujesz wykonania konkretnej pracy – od budowy mailingów, landing page, CMS, po lead nurturing i raportowanie. Dostarczasz jedynie materiały merytoryczne, a praca operacyjna zostaje po naszej stronie.
- Forma realizacji – dostarczenie Ci konkretnego produktu końcowego.
❗ Funkcje Wykonawcy i Konsultanta można łączyć – taka konfiguracja pomoże Ci zrealizować to, co z Konsultantem zaplanujesz. |
Plan działań
- Audyt Twojej platformy HubSpot lub Twoja gotowa lista problemów, w których potrzebujesz rozwiązania. Dzięki audytowi uzyskasz jasny plan działań, pokazujący miejsca potencjalnych usprawnień oraz uzupełnienie swojej wiedzy o krytyczne elementy konfiguracji systemu.
- Ustalenie zakresu pomocy i wsparcia w HubSpot.
- Cykliczne spotkania, statusy, omówienie bieżących czynności i pomysłów na prace.
- Raportowanie wyników i efektów optymalizacji oraz działań na HubSpot
Co otrzymujesz na końcu prac?
Na bieżąco skonfigurowany system HubSpot, wspierający realizację Twoich celów.
Co jest po Twojej stronie?
- Opracowanie tekstów, briefów, treści merytorycznych dla prac, które mamy wykonać na HubSpot – treści landig page, mailingów - możemy Ci pomóc z copywriting jak masz taką potrzebę
- Organizacja kampanii reklamowych kierujących ruch na Twoją stronę, Google Ads, Facebook, LinkedIn, YouTube - mamy zaufanych partnerów od Google Ads, Social Ads i Social Media, daj znać i skontaktujemy Ciebie z nimi
- Prowadzenie działań SEO – my dostarczymy Ci jak maksymalnie wesprzeć SEO dzięki HubSpot, ale musisz zlecić prace agencji - możesz też skorzystać z strategii SEO w istrategy naszego zaufanego partnera
- Koordynacja działań Twojego zespołu lub podwykonawców.

Mariusz Gliński
CEO BusinessWeb/ RevPoint – Customer Success ManagerNadaje kierunek rozwoju w BusinessWeb. W ramach realizacji projektów realizuje audyty wdrożeniowe w ramach swojej roli jako Customer Success Managera całego projektu, weryfikując czy realizowany projekt zapewnił klientowi pełną samodzielność działania na HubSpot, po jego zakończeniu.