Skip to content
Mariusz Gliński 4 min

Wsparcie dla działu marketingu – Twoja dodatkowa para rąk do codziennej pracy na HubSpot

Wykorzystaj 100% możliwości HubSpot w zakresie dodatkowych rąk do pracy, na potrzeby jego bieżących konfiguracji i ustawień.

Uzupełnij kompetencje zespołu o osoby, które doskonale znają HubSpot i pomogą przekuć Twoje pomysły w kampanie. Jednocześnie otrzymaj porady i najlepsze praktyki z prowadzenia marketingu na HubSpot.

Wsparcie-marketing-hub-pomocna-dlon

Jaki problem rozwiązujesz dzięki naszej dodatkowej parze rąk do pracy z HubSpot?

  1. Masz poczucie, że w pełni nie wykorzystujesz potencjału HubSpot; widzisz, że możesz zrobić więcej, ale brakuje Ci wiedzy oraz czasu, aby tym się zająć. Szukasz dodatkowych rąk do pracy, które pomogą przekuć pomysły w konfigurację HubSpot.

  2. Masz pomysł na działania marketingowe, ale nie wiesz, jak pod nie skonfigurować HubSpot, żeby wykorzystać jego wszystkie funkcje i możliwości. 

Jaki zakres wsparcia oferujemy?

Jesteśmy jak dodatkowa para rąk w Twoim dziale, tyle że z ogromną wiedzą na temat mechanizmów i możliwości HubSpot. Możemy Ci pomóc m.in.:

  • Sprawdzić Twoją bazową konfigurację konta, ustawić RODO i listy newsletterowe na potrzeby regularnego mailingu.
  • Segmentować bazę na potrzeby działań marketingowych.
  • Pokazać, jak prowadzić testy A/B nie tylko stron landing page, ale i mailingów.
  • Doszlifować proces kwalifikacji i ocieplania leadów, ustawić automatyzację scoringów.
  • Doradzić, jak stworzyć proste szablony landing page, które łatwo dostosujesz do następnej kampanii reklamowej (oraz szablony maili), możemy takie szablony też dla Ciebie stworzyć.
  • Skonfigurować HubSpot pod webinar i dowolną kampanię promocyjną, dostarczając komplet procesów na HubSpot od lending page po segmentację i lead nurturing kontaktów.
  • Pomóc ustawić i raportować kampanię promocyjną, tak aby pokazać zwrot z inwestycji w marketing dla zarządu/przełożonego.
  • Pokazać, jak opomiarować Twojego bloga i wykorzystać funkcje SEO na HubSpot.
  • Wykorzystać moduł social media, jako automatyczny kalendarz publikacji.
  • Zwiększyć konwersję z bloga dzięki funkcjom CTA.
  • Ustawić workflow automatyzacji marketingu oraz lead nurturing.
  • Wykorzystać narzędzia analityczne i zbudować raporty, które pokazują ROI Twoich działań.

Dobierz formę wsparcia

Nie ma czegoś takiego jak jeden dla wszystkich – każda organizacja jest inna i wymaga innej formy pomocy, dlatego możesz wybrać, co jest Ci najbardziej potrzebne:

Konsultant

Masz braki w wiedzy i kompetencjach, potrzebujesz ją sukcesywnie budować i mieć kogoś, kto poprowadzi Cię za rękę.

  • Forma realizacji – regularne spotkania z naszym ekspertem marketingu, wsparcie w realizacji celów marketingowych, wymiana wiedzy i doświadczenia, rekomendacje działań.

Wykonawca

Potrzebujesz wykonania konkretnej pracy – od budowy mailingów, landing page, CMS, po lead nurturing i raportowanie.  Dostarczasz jedynie materiały merytoryczne, a praca operacyjna zostaje po naszej stronie.

  • Forma realizacji – dostarczenie Ci konkretnego produktu końcowego.

❗ Funkcje Wykonawcy i Konsultanta można łączyć – taka konfiguracja pomoże Ci zrealizować to, co z Konsultantem zaplanujesz.

Plan działań

  1. Audyt Twojej platformy HubSpot lub Twoja gotowa lista problemów, w których potrzebujesz rozwiązania. Dzięki audytowi  uzyskasz jasny plan działań, pokazujący miejsca potencjalnych usprawnień oraz uzupełnienie swojej wiedzy o krytyczne elementy konfiguracji systemu.

  2. Ustalenie zakresu pomocy i wsparcia w HubSpot.

  3. Cykliczne spotkania, statusy, omówienie bieżących czynności i pomysłów na prace.

  4. Raportowanie wyników i efektów optymalizacji oraz działań na HubSpot

    Co otrzymujesz na końcu prac?

Na bieżąco skonfigurowany system HubSpot, wspierający realizację Twoich celów. 

Co jest po Twojej stronie?

  1. Opracowanie tekstów, briefów, treści merytorycznych dla prac, które mamy wykonać na HubSpot – treści landig page, mailingów - możemy Ci pomóc z copywriting jak masz taką potrzebę

  2. Organizacja kampanii reklamowych kierujących ruch na Twoją stronę, Google Ads, Facebook, LinkedIn, YouTube - mamy zaufanych partnerów od Google Ads, Social Ads i Social Media, daj znać i skontaktujemy Ciebie z nimi

  3. Prowadzenie działań SEO – my dostarczymy Ci jak maksymalnie wesprzeć SEO dzięki HubSpot, ale musisz zlecić prace agencji - możesz też skorzystać z strategii SEO w istrategy naszego zaufanego partnera

  4. Koordynacja działań Twojego zespołu lub podwykonawców.

Webinary - wsparcie marketingu

avatar

Mariusz Gliński

CEO BusinessWeb/ RevPoint – Customer Success Manager

Nadaje kierunek rozwoju w BusinessWeb. W ramach realizacji projektów realizuje audyty wdrożeniowe w ramach swojej roli jako Customer Success Managera całego projektu, weryfikując czy realizowany projekt zapewnił klientowi pełną samodzielność działania na HubSpot, po jego zakończeniu.