Dziękujemy, że zdecydowałeś się odwiedzić naszą stronę i dowiedzieć się więcej na temat naszego procesu sprzedaży. Jesteśmy dumni z tego, że stosujemy metody sprzedaży Sandlera w naszym podejściu, co pozwala nam na budowanie trwałych relacji z klientami i dostarczanie im rozwiązań, które naprawdę pomagają osiągnąć ich cele biznesowe.
Sandler Sales Method to sprawdzony i skuteczny system sprzedaży, który koncentruje się na dokładnym zrozumieniu Twoich potrzeb, a nie tylko na sprzedaży produktów czy usług. Dzięki temu podejściu, nasi specjaliści ds. sprzedaży są w stanie naprawdę wsłuchać się w Twoje potrzeby , a następnie odpowiednio dostosować nasze rozwiązania do Twoich wymagań.
Nasz proces sprzedaży składa się z pięciu kluczowych etapów:
- Connect Call - wstępne rozpoznanie potrzeb i potwierdzenie, że HubSpot może pomóc w rozwiązaniu Twoich problemów
- Discovery - szczegółowe rozpoznanie potrzeb, pozwalające na dokładne dopasowanie naszych rozwiązań
- Demo HubSpot - przedstawienie HubSpot dostosowanego pod zidentyfikowane potrzeby
- Dobór licencji - wybór i rekomendacja właściwiej licencji HubSpot
- Dobór procesu wdrożenia - wybór właściwego pakietu naszego wdrożenia
W niniejszym wpisie na blogu omówimy każdą z tych faz, aby pomóc Ci zrozumieć, jak nasi eksperci pracują na rzecz najlepszego dopasowania naszej oferty do Twoich potrzeb. Pamiętaj, że w procesie sprzedaży mamy potwierdzić, że HubSpot może ci pomóc, i dobrać najbardziej dopasowane do Twoich potrzeb rozwiązanie.
Etap 1: Connect Call
W pierwszym etapie procesu sprzedaży, nazywanym Connect Call, nasi specjaliści ds. sprzedaży kontaktują się z Tobą w celu nawiązania relacji oraz zebrania podstawowych informacji na temat Twoich potrzeb biznesowych. Podczas tego połączenia, nasi eksperci postarają się zrozumieć, jakie są cele, wyzwania oraz priorytety Twojej firmy, aby móc lepiej dostosować nasze rozwiązania do Twoich wymagań. W tym etapie musimy potwierdzić, że HubSpot i nasza oferta faktycznie ma szansę na rozwiązanie Twoich potrzeb.
Etap 2: Discovery
W fazie Discovery nasi specjaliści ds. sprzedaży przeprowadzą dokładniejszą analizę Twoich potrzeb. Zostaną zebrane szczegółowe informacje na temat struktury organizacyjnej, procesów biznesowych, technologii oraz obecnych wyzwań, z którymi boryka się firma. Na podstawie zebrane dane, nasi eksperci dobiorą odpowiednie produkty i funkcje HubSpot, które mogą pomóc Ci osiągnąć zamierzone cele.
Etap 3: Demo HubSpot
Kolejnym etapem jest prezentacja demo HubSpot, podczas której nasi eksperci przedstawią Ci możliwości oraz funkcjonalności platformy. Jak widzisz, demo jest dopiero w 3 etapie i wykonujemy je po rozpoznaniu potrzeb. Nie mamy możliwości przedstawienia Ci Demo, bez przejścia przez Etap 1 i 2. Nie wiedzielibyśmy bowiem co Ci pokazać. Musimy znać bowiem jakie problemy i wyzwania mamy pomóc Ci dzięki HubSpot rozwiązać.
Demo obejmuje przegląd dostępnych narzędzi, omówienie indywidualnych modułów, takich jak marketing, sprzedaż czy obsługa klienta, a także przedstawienie korzyści wynikających z wdrożenia HubSpot. Demo będzie dostosowane do specyficznych potrzeb Twojej firmy.
Etap 4: Dobór licencji
Po etapie demo, nasi specjaliści pomogą Ci dobrać odpowiednią licencję HubSpot, dopasowaną do wielkości firmy, jej potrzeb oraz celów biznesowych. Dopasujemy do Twoich potrzeb odpowiednią licencję, takich jak Starter, Professional czy Enterprise, a także dostosujemy licencje do liczby użytkowników czy ilości potrzebnych kontaktów marketingowych.
Etap 5: Dobór procesu wdrożenia
W ostatnim etapie procesu sprzedaży, nasi eksperci pomogą Ci w wyborze odpowiedniego procesu wdrożenia. W zależności od potrzeb, możesz zdecydować się na różne pakiety wdrożeń od budżetowych po pełne konfiguracje "pod klucz". W każdym przypadku, nasi specjaliści będą wspierać Ciebie na każdym etapie wdrożenia, aby zagwarantować udane i efektywne korzystanie z platformy HubSpot.
Podsumowanie
Przepracowanie naszego procesu sprzedaży poprzez szczegółowe uwzględnienie wszystkich wymienionych etapów pozwala nam na jak najlepsze dopasowanie oferty HubSpot oraz naszych wdrożeń do Twoich potrzeb i możliwości finansowych. Dlatego przykładamy szczególną wagę do etapów 1 i 2, w których poznajemy Twoje oczekiwania, nie spiesząc się z prezentacją systemu. Chcemy, aby kiedy już do niej dojdziemy, była ona jak najbardziej dostosowana do Twoich wymagań.
Etap 1 i 2 mają również kluczowe znaczenie, ponieważ pozwalają nam określić najbardziej odpowiedni model wdrożeniowy dla Twojej organizacji. Tym samym, umożliwiają nam skuteczne wdrożenie systemu HubSpot, z korzyścią dla wszystkich zaangażowanych stron.

Mariusz Gliński
CEO BusinessWeb/ RevPoint – Customer Success ManagerNadaje kierunek rozwoju w BusinessWeb. W ramach realizacji projektów realizuje audyty wdrożeniowe w ramach swojej roli jako Customer Success Managera całego projektu, weryfikując czy realizowany projekt zapewnił klientowi pełną samodzielność działania na HubSpot, po jego zakończeniu.