Czy Twoje wyniki sprzedaży ostatnio lecą w dół? A może widzisz, że Twój zespół handlowców się stara, realizuje zadania, ale czas ucieka im przez palce?
Spójrzmy prawdzie w oczy: sprzedaż jest trudna. A co więcej sprzedawca bez znajomości swojego HubSpot działa mało efektywnie i nie wykorzystuje swojego potencjału.
Badania pokazują, że większość pracujących na CRM korzysta maksymalnie z 40% funkcji systemów. HubSpot zawiera wiele opcji, które umożliwiają poprawę skuteczności działań sprzedaży.
Sprawdź, jak możemy to wspólnie uskutecznić ⤵
Warsztaty najlepszych praktyk pracy na HubSpot pozwalają zespołowi sprzedaży na zwiększenie efektywności pracy, dzięki maksymalnemu wykorzystaniu narzędzi dostępnych w systemie.
Nasze warsztaty mają na celu zapoznanie zespołu sprzedaży z ich praktycznym wykorzystaniem.
Jaki problem rozwiązujesz w ramach warsztatów najlepszych praktyk pracy na HubSpot
- Nowi sprzedawcy nie znają HubSpot i nie wiedzą, jak z niego korzystać.
- Sprzedawcy nie wykorzystują w pełni możliwości Hubspot, nie znają możliwości i funkcji systemu umożliwiających efektywniejszą pracę.
- HubSpot wdrożyliśmy dawno temu, chcemy poznać, co jest nowego i jak z tego korzystać.
- Nierównomierne wykorzystanie HubSpot przez zespół handlowy prowadzi nas do niespójności danych.
- Brak jednolitego systemu pracy sprzedawców i powtarzalnego procesu.
Plan działań w ramach warsztatów najlepszych praktyk pracy na HubSpot
- Analiza codziennej pracy sprzedawców na HubSpot, poznanie luk w procesach i wykorzystaniu narzędzi HubSpot.
- Wprowadzenie do „złotej szóstki HubSpot” – wykorzystaniu maili, telefonów, spotkań, notatek, zdań i transakcji do monitorowania procesów sprzedaży i ich raportowania. Wprowadzenie do koncepcji sales activities.
- Przeprowadzenie warsztatu praktycznego wykorzystania narzędzi HubSpot – przejście przez wszystkie najważniejsze narzędzia:
- target accounts
- playbooks
- dokumenty
- szablony maili
- snippety
- prace z kalendarzami
- sequences
- zadania i kolejki zadań
- quotes
- forecasting – prognozowanie sprzedaży
- automatyzacje pracy dzięki workflow
- aplikacja mobilna
- Przeprowadzenie warsztatów z praktycznej pracy na HubSpot z zastosowaniem widoków pracy oraz kolejkowania zadań.
- Zastosowanie „złotej szóstki HubSpot” do bieżącego podglądu najważniejszych prac na kontaktach i firmach.
- Q&A, czyli odpowiedzi na pytania związane z codziennym wykorzystaniem HubSpot.
- Weryfikacja pracy zespołu po warsztatach, sprawdzenie stopnia wykorzystania narzędzi i zrozumienia ich funkcji.
Co otrzymujesz w wyniku naszej pomocy?
- Spójna wiedza całego zespołu sprzedaży na temat możliwości narzędzi HubSpot.
- Uspójnione działanie zespołu w zakresie pracy na widokach i zadaniach.
- Zwiększona skuteczność wykorzystania narzędzi HubSpot w codziennej pracy sprzedawcy.
Jaki zakres prac jest po Twojej stronie?
Główny element to zapewnienie dostępności osób ze sprzedaży na warsztatach oraz zastosowanie narzędzi po warsztatach, tak abyśmy mogli zweryfikować stopień ich znajomości i praktycznego zastosowania.

Mariusz Gliński
CEO BusinessWeb/ RevPoint – Customer Success ManagerNadaje kierunek rozwoju w BusinessWeb. W ramach realizacji projektów realizuje audyty wdrożeniowe w ramach swojej roli jako Customer Success Managera całego projektu, weryfikując czy realizowany projekt zapewnił klientowi pełną samodzielność działania na HubSpot, po jego zakończeniu.