Szukasz sposobów na pozyskanie nowych klientów? Słyszałeś o Account Based Marketing ale nie wiesz na czym to polega? Od czego zacząć i jak poprowadzić taką kampanię na HubSpot?
Dobrze trafiłeś! Sprawdź, czy wspólnie możemy stworzyć strategię ABM i połączyć siły działów marketingu i sprzedaży w drodze do pozyskania nowych klientów.
Dzięki HubSpot zrealizujesz taką kampanię w sposób niedostępny do tej pory dla większości działów marketingu. Chodzi nie tylko o automatyzacje działań, ale precyzyjnie targetowanie odbiorców Twoich działań. Dołączając do HubSpot takie aplikacje jak LeadFeeder, LeadJet, Sales Navigator, Snov.io, tworzysz kompletny proces pozyskania nowych kontaktów o jeden krok wcześniej - zanim wypełnią formularz na Twojej stronie internetowej i zostawią dwoje dane kontaktowe.
W ramach budowy kampanii ABM na HubSpot, otrzymasz od nas zbiór działań, zapewniający kompletny proces pozyskania nowych kontaktów.
Jaki problem rozwiązujesz w ramach warsztatów kampanii ABM na HubSpot?
- Potrzebujesz działań, aby wykorzystać potencjał bezpośrednich relacji z klientami, który ma Twój dział sprzedaży wraz z aktywnościami marketingowymi
- Szukasz pomysłów jak uruchomić marketing do wąskiej grupy firm - tam, gdzie do tej pory nie wiedziałeś jak i czy to jest możliwe. Potrzebujesz działań dostosowanych do specyficznej i ograniczonej grupy Twoich potencjalnych klientów (np. na polskim rynku znajduje się tylko 100 potencjalnych klientów do których możesz skierować działania i dlatego reklamy na Facebook lub Google już nie wystarczają)
- Słyszałeś/aś o kampaniach Account Based Marketing (ABM), ale potrzebujesz wsparcia w ich konfiguracji na HubSpot
Co otrzymujesz w wyniku naszej pomocy?
- Poznasz czym jest ABM i jak skutecznie wykorzystać tę strategię do pozyskania klientów
- Opracowujesz strategię dotarcia do wąskiej grupy firm i kontaktów, pozyskujesz kompleksowy plan działań z rozpisanymi procesami
- Wyposażasz zespół marketingu i sprzedaży w wiedzę o zachowaniach potencjalnych klientów, zanim jeszcze wypełnią formularz na Twojej stronie. Stawiasz na intent data, ponieważ dzięki temu masz dane firm, które interesują się Twoją ofertę, zanim jeszcze zostawią do siebie kontakt
- Nauczysz się nowych narzędzi, które zmieniają zasady gry w zakresie dotarcia do nowych klientów. LeadFeeder powie Ci, jaka firma była na stronie www, LeadJet skopiuje dane do HubSpot z LinkedIn, Sales Navigator pomoże zbudować bazę kontaktów, a Snov.io dostarczy maile do kampanii sprzedażowej. To wszystko zintegrowane pod jednym parasolem, w ramach zarządzania działaniami w jednym miejscu dzięki HubSpot
- Całą kampanie ABM uzupełniasz o kompletny lejek marketingowy TOFU, MOFU, BOFU - pozyskania nowych kontaktów - świadomość, rozważanie, decyzja i łączysz go z wszystkimi działaniami wokół kampanii ABM od kampanii reklamowych, po lead nurturing i działania sprzedażowe.
- Otrzymasz pomysły na treści maili, blogów, landing page, które wykorzystasz do reklam oraz procesów sprzedażowych, prowadzonych w ramach ABM
- Integrujesz i automatyzujesz procesy pracy między marketingiem a sprzedażą
- Dostajesz wsparcie w procesach konfiguracji HubSpot pod kampanię ABM, a w tym -konfiguracja blogów, SEO, modułu monitoringu kampanii, procesów lead nurturing i raportowania. Wykorzystujesz pomocą dłoń HubSpot do ustawienia najważniejszych funkcji HubSpot.
Jaki zakres wsparcia oferujemy w ramach kampanii ABM?
Prace nad tworzeniem kampanii ABM prowadzimy warsztatowo, w tle wykonując wszystkie ustalone z nami prace. Możemy pomóc wielowymiarowo: stworzyć wspólnie plan działań, przeszkolić Cię lub wykonać komplet działań za Ciebie.
- Szkolenie ze wszystkich niezbędnych narzędzi wykorzystywanych w kampanii ABM - HubSpot, LeadFeeder, Lead Jet, Snov.io
- Konfigurujemy HubSpot pod działania ABM. Pomagamy w stworzeniu list klientów i firm, jakie chcesz pozyskać. Ustawiamy LinkedIn Sales Navigator, moduł kampanie, szablony maili oraz sekwencje wiadomości, ścieżki lead nurturing. Wspieramy Cię w całości działań konfiguracyjnych, zaczynają od integracji niezbędnych aplikacji aż po raporty wyników
- Planujemy strategię kampanii ABM - rysujemy proces, który uwzględni działania reklamowe, niezbędne lejki marketingowo-sprzedażowe, a wśród nich: blogi, landing page, lead magnets, maile sprzedażowe, niezbędne sekwencje follow up itd.
- Wspieramy w zakresie stworzenia treści maili, komunikacji LinkedIn i treści landing page.
Gotowy do startu po nowych klientów? Czekamy na kontakt od Ciebie!

Mariusz Gliński
CEO BusinessWeb/ RevPoint – Customer Success ManagerNadaje kierunek rozwoju w BusinessWeb. W ramach realizacji projektów realizuje audyty wdrożeniowe w ramach swojej roli jako Customer Success Managera całego projektu, weryfikując czy realizowany projekt zapewnił klientowi pełną samodzielność działania na HubSpot, po jego zakończeniu.