Mariusz Gliński 2 min

    Jak skutecznie budować bazy klientów – Podcast 07

    Posiadanie dobrej bazy danych do kontaktów sprzedażowych jest kluczowym elementem sukcesu pracy sprzedawcy. Ale skąd brać coraz to nowych klientów? I czy zawsze musisz ich szukać?

    Bez dostępu do właściwych informacji o potencjalnych klientach, trudno jest skutecznie przeprowadzać proces sprzedaży. Dlatego tak ważne jest, aby zespół sprzedaży miał dostęp do aktualnej i dobrej jakości bazy danych kontaktów.

    Jeżeli marketing dostarcza ciągle dobrej jakości leady, to Ty jako sprzedawca jesteś w świetnej sytuacji.

    📌 Leadami nazywamy potencjalnych klientów, którzy już wykazali zainteresowanie naszą ofertą lub produktem. Dzięki temu, że masz już podstawowe informacje o tych osobach, proces sprzedaży staje się łatwiejszy i bardziej skuteczny.

    Jednak w wielu miejscach nie masz takiej możliwości lub działania marketingowe nie są po prostu wystarczające.

    W takiej sytuacji, zespół sprzedaży musi samodzielnie zbudować bazę kontaktów.

    Jak to zrobić?

    Razem z Karolem Bartkowskim opowiemy Ci o tym w siódmym odcinku podcastu Digital Stone. Zapraszamy!

    O czym jeszcze usłyszysz?

    • Skąd brać bazy kontaktów i czy zawsze musisz stawiać na nowe bazy?
    • Jakie aplikacje mogą Ci pomóc z budowie bazy?
    • Co, jeżeli naszych klientów nie ma LinkedIn? Jak zbudować bazy w tej sytuacji?
    • Jaka powinna być rola systemu CRM w budowie bazy i jak powinien się integrować z aplikacjami do ich budowy?

    Linki do rzeczy wymienionych
    w tym odcinku


    Słuchaj podcastu w swojej ulubionej aplikacji

    Jesteśmy też na YouTube

     

    avatar

    Mariusz Gliński

    Nadaje kierunek rozwoju w BusinessWeb. Wspiera klientów do doborze najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań CRM oraz funkcji platformy HubSpot. Odpowiada za budowę wiedzy i świadomości klientów o rozwiązaniach HubSpot w Polsce.