Skip to content
Mariusz Gliński 6 min

HubSpot Marketing Hub – Warianty Wdrożeń

Jak podejść do wyboru formy pomocy z  HUBSPOT MARKETING HUB?

Wybierając BusinessWeb, możesz skorzystać z kilku form współpracy. Jesteśmy elastyczni pod kątem dostosowania się do Twoich potrzeb i aktualnego etapu rozwoju obszarów marketingu.

Rozróżniamy 2 podejścia do wsparcia wdrożeniowego:

Gdy chcesz poznać 100% HubSpot - Projektowe wdrożenie FULL TRACK

Krok po kroku wprowadzamy Cię w poznanie HubSpot Marketing Hub i jego zastosowanie w Twojej organizacji. Projekt to kilkanaście warsztatów, które mają na celu zostawać Cię ze 100% wiedzą na temat korzystania z HubSpot. Możesz wybrać 3 typy wdrożeń – zależnie od stopnia rozwoju marketingu w Twojej organizacji:

  • HubSpot + Najlepsze praktyki BusinessWeb (standard)
  • HubSpot + Twoje Plany (extended)
  • HubSpot + Strategia Inbound Marketing (premium)

Gdy chcesz wybrać zakres - Projektowe wdrożenie SHORT TRACK - budżetowa wersja wdrożeń

Zdecydowanie najrzadziej wybierany wariant - wersja budżetowa wdrożeń HubSpot. Pomagamy Ci wdrożyć HubSpot w wybranych przez Ciebie obszarach, w których obecnie potrzebujesz pomocy. W tej sytuacji wybierasz zakres z pełnego wdrożenia FULL TRACK i ograniczasz go do Twoich aktualnych priorytetów. 

Uwaga - wariant Short Track jest wersją budżetową i nie ma w nim możliwości realizacji projektu trybem Twoje Plany lub Strategią Inbound Marketing. Jest realizowany tylko trybem Najlepsze Praktyki. 

 

Jak wybierać odpowiedni wariant wdrożenia Full Track?

Klienci wybierający podejście projektowe Full Track, chcą kompleksowo wdrożyć HubSpot w swojej organizacji i w szybkim czasie poznać całość rozwiązania. 

  1. Bardzo często prowadzą już różne działania marketingowe, zależy im na ich zmapowaniu na wdrożenie, stworzeniu konkretnego planu projektu, który zapewni to, że wdrożenie HubSpot będzie praktyczne – wybierają w tym przypadku opcję HubSpot + Twoje Plany.

  2. W sytuacjach, gdy firma nie ma opracowanej strategii pozyskiwania klientów z Internetu, rozwijają wdrożenie HubSpot o opracowanie strategii inbound marketing – w tej sytuacji wybierają opcję HubSpot + Strategia Inbound Marketing.

  3. Mamy też takie przypadki, w których klienci dopiero przygotowują działania w Internecie, ale zależy im na maksymalnym poznaniu HubSpot, żeby wiedzieć, jak mogą dzięki niemu prowadzić przyszłe działania. Ponieważ stoją przed przygotowaniem strategii i chcą najpierw poznać HubSpot – wybierają opcję wdrożenie HubSpot + Najlepsze Praktyki BusinessWeb.

 

Czym się różnią poszczególne typy wdrożeń projektowych?

 

 

HubSpot + Najlepsze Praktyki BusinessWeb

Jeżeli chcesz korzystać z HubSpot Marketing Hub i zależy Ci na tym, żeby teraz poznać jego praktyczne zastosowanie w działaniach marketingowych, wybierasz ten pakiet.

W ramach wdrożenia pomożemy Ci uruchomić HubSpot w Twojej organizacji, a potem krok po kroku pokażemy jak wykorzystywać go w praktyce.

Do tego celu będziemy wykorzystywać najlepsze praktyki, jakie wypracowaliśmy w naszych działaniach i działaniach klientów ze zbliżonym profilem funkcjonowania do Twojej firmy. 

Pamiętaj, że w tym pakiecie nadal poznajemy Twoje działania marketingowe, ale bez ich głębokiego audytu. Zależy nam, żeby w trakcie prac dostosować nasze przykłady działań do Twojej specyfiki.

HubSpot + Moje Plany

Prowadzisz różne działania marketingowe, reklamujesz firmę, publikujesz artykuły na blogu, masz działania SEO i być może jakiś system do automatyzacji mailingów do klientów. W tej sytuacji chcesz, aby wdrożenie HubSpot wykorzystywało w trakcie warsztatów Twoje obecne i planowane działania. 

Czym będzie się różnić takie wdrożenie do Najlepszych Praktyk BusinessWeb?

Przeprowadzimy audyt marketingowy Twoich działań i zaplanujemy jak je rozłożyć na plan projektu. Nasze warsztaty zyskają wtedy praktyczny wymiar zastosowania HubSpot w Twoich działaniach marketingowych. Połączymy tym samym nasze najlepsze praktyki, z tym, co aktualnie prowadzisz i planujesz. Dostaniesz od nas dużo inspiracji i pomysłów na usprawnienie marketingu. 

HubSpot + Inbound Marketing

Stoisz przed rozpoczęciem działań w Internecie lub dotychczasowe czynności nie są regularne – nie mają formy czegoś powtarzalnego i poukładanego w strategię. W tym przypadku możesz wybrać wdrożenie HubSpot wsparte opracowaniem strategii inbound marketing. 

Wybierając tę formę wdrożenia HubSpot, otrzymasz praktyczny plan wykorzystania HubSpot do pozyskania klientów na Twój konkretny produkt lub usługę. W ramach strategii inbound projekt wdrożenia HubSpot zostanie rozwinięty o dodatkowe warsztaty, a wiele z nich będzie uzupełnionych o wypracowane w ramach strategii elementy, takie jak:

  • strategia treści w postaci pomysłów na artykuły blogowe, pozyskujące ruch na stronę;
  • projekt lejka sprzedażowego i tego jak HubSpot ma pozyskiwać kontakty na poszczególnych etapach poznawania Twojej firmy;
  • pomysły na lead magenty (e-booki czy webinary);
  • pomysły na pozyskanie klientów, dzięki reklamie Google, Facebook i LinkedIn;
  • projekt ścieżki konwersji na lead i tego, jak wykorzystać CTA HubSpot;
  • projekt lead nurturing – jak zbudować konkretne workflow w HubSpot, zapewniające konwersję leadów na klientów proszących o kontakt w sprawie usługi.

Opis działań w zakresie strategii inbound marketing znajdziesz tutaj >> Strategia Inbound Marketing w projekcie wdrożenia HubSpot.

Marathoner – wykorzystaj usługi marketingowe do wsparcia wdrożenia HubSpot

Proces pozyskiwania klientów z Internetu to maraton, a nie sprint. Na jego drodze konieczne jest podjęcie wielu działań. Jeżeli w jakichś elementach działań, będzie Ci brakować zasobów, możesz skorzystać z pomocy naszego zespołu wsparcia marketingowego HubSpot.

Nazywamy go Marathoner, czyli maratończyk, ponieważ ma być Twoim partnerem w długofalowym procesie pozyskania klientów.

HubSpot do pracy na pełnych obrotach potrzebuje treści: blogów, mailingów, landing page czy lead magnet (np. e-book). To są przykładowe usługi naszego Marathonera, pełen zakres możesz poznać tutaj >> Opis usług Marathonera.

avatar

Mariusz Gliński

CEO BusinessWeb/ RevPoint – Customer Success Manager

Nadaje kierunek rozwoju w BusinessWeb. W ramach realizacji projektów realizuje audyty wdrożeniowe w ramach swojej roli jako Customer Success Managera całego projektu, weryfikując czy realizowany projekt zapewnił klientowi pełną samodzielność działania na HubSpot, po jego zakończeniu.