Jak podejść do wyboru formy pomocy z HUBSPOT MARKETING HUB?
Wybierając BusinessWeb, możesz skorzystać z kilku form współpracy. Jesteśmy elastyczni pod kątem dostosowania się do Twoich potrzeb i aktualnego etapu rozwoju obszarów marketingu.
Każdy z naszych wariantów wprowadza Twój zespół marketingu w znajomość 100% HubSpot
W każdym wariancie krok po kroku wprowadzamy Cię w poznanie HubSpot Marketing Hub i jego zastosowanie w Twojej organizacji. Projekt to kilkanaście warsztatów, które mają na celu zostawać Cię ze 100% wiedzą na temat korzystania z HubSpot.
Możesz wybrać 3 typy wdrożeń – zależnie od stopnia rozwoju marketingu w Twojej organizacji:
- HubSpot + Najlepsze praktyki BusinessWeb (standard)
- HubSpot + Twoje Plany (extended)
- HubSpot + Strategia Inbound Marketing (premium)
Jak wybierać odpowiedni wariant wdrożenia?
Klienci wybierający podejście projektowe, chcą kompleksowo wdrożyć HubSpot w swojej organizacji i w szybkim czasie poznać całość rozwiązania.
- Bardzo często prowadzą już różne działania marketingowe, zależy im na ich zmapowaniu na wdrożenie, stworzeniu konkretnego planu projektu, który zapewni to, że wdrożenie HubSpot będzie praktyczne – wybierają w tym przypadku opcję HubSpot + Twoje Plany.
- W sytuacjach, gdy firma nie ma opracowanej strategii pozyskiwania klientów z Internetu, rozwijają wdrożenie HubSpot o opracowanie strategii inbound marketing – w tej sytuacji wybierają opcję HubSpot + Strategia Inbound Marketing.
- Mamy też takie przypadki, w których klienci dopiero przygotowują działania w Internecie, ale zależy im na maksymalnym poznaniu HubSpot, żeby wiedzieć, jak mogą dzięki niemu prowadzić przyszłe działania. Ponieważ stoją przed przygotowaniem strategii i chcą najpierw poznać HubSpot – wybierają opcję wdrożenie HubSpot + Najlepsze Praktyki BusinessWeb.
Czym się różnią poszczególne typy wdrożeń projektowych?
HubSpot + Najlepsze Praktyki BusinessWeb
Jeżeli chcesz korzystać z HubSpot Marketing Hub i zależy Ci na tym, żeby teraz poznać jego praktyczne zastosowanie w działaniach marketingowych, wybierasz ten pakiet.
W ramach wdrożenia pomożemy Ci uruchomić HubSpot w Twojej organizacji, a potem krok po kroku pokażemy jak wykorzystywać go w praktyce.
Do tego celu będziemy wykorzystywać najlepsze praktyki, jakie wypracowaliśmy w naszych działaniach i działaniach klientów ze zbliżonym profilem funkcjonowania do Twojej firmy.
Pamiętaj, że w tym pakiecie nadal poznajemy Twoje działania marketingowe, ale bez ich głębokiego audytu. Zależy nam, żeby w trakcie prac dostosować nasze przykłady działań do Twojej specyfiki.
HubSpot + Moje Plany
Prowadzisz różne działania marketingowe, reklamujesz firmę, publikujesz artykuły na blogu, masz działania SEO i być może jakiś system do automatyzacji mailingów do klientów. W tej sytuacji chcesz, aby wdrożenie HubSpot wykorzystywało w trakcie warsztatów Twoje obecne i planowane działania.
Czym będzie się różnić takie wdrożenie do Najlepszych Praktyk BusinessWeb?
Przeprowadzimy audyt marketingowy Twoich działań i zaplanujemy jak je rozłożyć na plan projektu. Nasze warsztaty zyskają wtedy praktyczny wymiar zastosowania HubSpot w Twoich działaniach marketingowych. Połączymy tym samym nasze najlepsze praktyki, z tym, co aktualnie prowadzisz i planujesz. Dostaniesz od nas dużo inspiracji i pomysłów na usprawnienie marketingu.
HubSpot + Inbound Marketing
Stoisz przed rozpoczęciem działań w Internecie lub dotychczasowe czynności nie są regularne – nie mają formy czegoś powtarzalnego i poukładanego w strategię. W tym przypadku możesz wybrać wdrożenie HubSpot wsparte opracowaniem strategii inbound marketing.
Wybierając tę formę wdrożenia HubSpot, otrzymasz praktyczny plan wykorzystania HubSpot do pozyskania klientów na Twój konkretny produkt lub usługę. W ramach strategii inbound projekt wdrożenia HubSpot zostanie rozwinięty o dodatkowe warsztaty, a wiele z nich będzie uzupełnionych o wypracowane w ramach strategii elementy, takie jak:
- strategia treści w postaci pomysłów na artykuły blogowe, pozyskujące ruch na stronę;
- projekt lejka sprzedażowego i tego jak HubSpot ma pozyskiwać kontakty na poszczególnych etapach poznawania Twojej firmy;
- pomysły na lead magenty (e-booki czy webinary);
- pomysły na pozyskanie klientów, dzięki reklamie Google, Facebook i LinkedIn;
- projekt ścieżki konwersji na lead i tego, jak wykorzystać CTA HubSpot;
- projekt lead nurturing – jak zbudować konkretne workflow w HubSpot, zapewniające konwersję leadów na klientów proszących o kontakt w sprawie usługi.
Opis działań w zakresie strategii inbound marketing znajdziesz tutaj >> Strategia Inbound Marketing w projekcie wdrożenia HubSpot.
Pomocna dłoń HubSpot – Twoja dodatkowa para rąk do pracy z HubSpot
Proces pozyskiwania klientów z Internetu to maraton, a nie sprint. Na jego drodze konieczne jest podjęcie wielu działań. Jeżeli w jakichś elementach działań, będzie Ci brakować zasobów, możesz skorzystać z pomocy naszego zespołu wsparcia marketingowego HubSpot.
Tutaj znajdziesz dokładniejszy opis usługi >> Opis usług Pomocnej Dłoni HubSpot.

Mariusz Gliński
CEO BusinessWeb/ RevPoint – Customer Success ManagerNadaje kierunek rozwoju w BusinessWeb. W ramach realizacji projektów realizuje audyty wdrożeniowe w ramach swojej roli jako Customer Success Managera całego projektu, weryfikując czy realizowany projekt zapewnił klientowi pełną samodzielność działania na HubSpot, po jego zakończeniu.