Z marketingiem na HubSpot jest jak z budową domu. Można spróbować skonstruować go samodzielnie albo skorzystać z czyjejś pomocy.
Może pierwsze kroki na HubSpot postawiłeś samodzielnie, a może ktoś Ci pomógł (np. w ramach projektu wdrożeniowego) lub jesteś w trakcie budowy, ale do Twojego zespołu dołączyły nowe osoby i trzeba im od zera wyjaśnić gdzie postawić swoją cegiełkę.
Niezależnie od tego, na jakim etapie budowy jesteś, możesz potrzebować informacji zwrotnej – czy wszystko idzie w dobrym kierunku. Jakie kolejne kroki postawić, żeby nie stracić czasu i pieniędzy.
Właśnie na tym etapie może przydać Ci się audyt powdrożeniowy HubSpot Marketing Hub.
Audyt powdrożeniowy HubSpot Marketing Hub
Zacznij skutecznie prowadzić działania marketingowe dzięki wykorzystaniu 100% możliwości HubSpot Marketing Hub.
Jaki problem rozwiązujesz?
Cały czas czujesz się niepewnie na HubSpot? Masz trudności w ustawieniu wszystkich elementów w taki sposób, aby efektywnie prowadzić kampanie marketingowe? A może chcesz się upewnić, co jeszcze da się wycisnąć z tego narzędzia?
Plan działań
- Analiza, w jakim stopniu wykorzystujecie narzędzia HubSpot w ramach prowadzonych kampanii marketingowych.
- Spisanie zaistniałych błędów oraz przygotowanie rekomendacji dalszych kroków. Omówienie wyników audytu.
- Indywidualne dostosowanie planu warsztatów doszkalających do waszych potrzeb.
Co otrzymujesz na końcu?
- Jasny plan działań, pokazujący miejsca potencjalnych usprawnień.
- Wyrównaną wiedzę w zespole marketingu i pewność, że zespół pracuje z zastosowaniem najlepszych praktyk.
- Uzupełnione informacje o krytyczne elementy konfiguracji systemu.
Jaki problem rozwiązujesz dzięki audytowi HubSpot Marketing Hub?
-
HubSpot wdrożyliśmy samodzielnie lub z inną firmą niż BusinessWeb i nie mamy pewności czy korzystamy z niego w 100% prawidłowo.
-
Część zespołu nie do końca wie, jak i po co wykorzystać dostępne narzędzia.
-
Wiemy już jak działa HubSpot, ale brakuje nam pomysłu, jak to połączyć ze sobą, żeby generować nowe leady i klientów.
-
Pierwsze kampanie marketingowe mamy za sobą, ale raporty nie pokazują poprawnie danych lub/i nie wiemy, jak je prawidłowo ustawić.
-
Próbowaliśmy już różnych kampanii, ale chcemy zweryfikować, czy są jeszcze lepsze sposoby.
-
Próbujemy udoskonalić proces przekazywania nowych leadów do sprzedaży.
-
Chcemy upewnić się, że po stronie marketingowej działamy w 100% poprawnie, a problem leży gdzieś indziej.
Jakie obszary obejmuje audyt?
Konwersja
Czy jest mierzona konwersja:
- Ze strony i jakie kanały dają klientów
- CTA
-
Lead/MQL/SQL/Opportunity/Customer
-
DEAL – Pipeline
Raportowanie
-
Wykorzystanie funkcji Traffic Analytics
-
Tworzenie dashboardów i nowych raportów
-
Tworzenie raportów za pomocą custom reports
Ads
-
Podłączenie kont reklamowych pod HubSpot
-
Włączenie trackingowania pozyskania klientów z reklam
-
Wykorzystanie list do stworzenia remarektingu
-
Liczenie ROI z kampanii reklamowej
-
Synchronizacja eventów do kont reklamowych
SEO
-
Ustawienie topic cluster (klastrów tematycznych) w systemie
-
Wykorzystywanie funkcji SEO
-
Podłączenie Google Search Console
Forms
-
Umieszczenie formularzy kontaktowych HubSpot na stronie internetowej
-
Zastosowanie funkcji progressive fields (pól progresywnych) w formularzach HubSpot
-
Podłączenie subskrypcji RODO w formularzach kontaktowych
-
Pop-up newsletter – wykorzystywanie na stronie WWW
CTA
-
Wykorzystywanie CTA HubSpot na stronie internetowej
-
Wykorzystanie Smart CTA – powiązanie z listami i lifecycyle stage
-
Znajomość edytora maili
-
Gotowe szablony maili
-
Wykorzystywanie testów A/B
-
Wykorzystywanie smart CTA w mailach do klientów
Lists – listy segmentacyjne
-
Active Lists – do jakich celów są tworzone
-
Active List – wykorzystanie do kampanii reklamowych jako remarketing
-
Static Lists – zastosowanie
Landing page
-
Znajomość i wykorzystanie edytora landing page
-
Wykorzystywanie testów A/B
-
Wykorzystywanie smart content
Kwalifikacja leadów
-
Czy jest prowadzona kwalifikacja leadów
-
Czy jest zapewniony regularny proces przeglądu nowych kontaktów w CRM
-
Wykorzystanie HubSpot Scoring do automatyzacji kwalifikacji leadów
Campaigns
-
Zastosowanie funkcji Campaings do planowania kampanii
-
Tagowanie działań mailingowych i social media danymi kampanii
Workflows
-
Wykorzystanie workflow do automatyzacji zadań np. automatyczne ustawianie MQL
-
wykorzystanie workflow do automatyzacji mailingów – mailing – brak workflow jak zostaje leadem
-
Ustalenie celów w workflow
-
Znajomość integracji workflow z aplikacjami trzecimi, takimi jak np. ZOOM
-
Wykorzystywanie workflow vs sequences (sekwencje)
Co otrzymujesz w wyniku naszego audytu?
-
Raport o obecnym stanie Twojego HubSpot i o poziomie praktycznego wykorzystania dostępnych narzędzi.
-
Listę błędów i złych praktyk, które z biegiem czasu mogą doprowadzić do bałaganu w zarządzaniu danymi.
-
Informację o lukach w wiedzy członków zespołu – sprawdzimy, czy cały Twój zespół pracuje w spójny i zorganizowany sposób.
-
Listę dodatkowych warsztatów, które pomogą zespołowi wyrównać wiedzę z wykorzystania poszczególnych elementów systemu, rozwinąć kampanie marketingowe i usprawnić pozyskiwanie leadów.

Mariusz Gliński
CEO BusinessWeb/ RevPoint – Customer Success ManagerNadaje kierunek rozwoju w BusinessWeb. W ramach realizacji projektów realizuje audyty wdrożeniowe w ramach swojej roli jako Customer Success Managera całego projektu, weryfikując czy realizowany projekt zapewnił klientowi pełną samodzielność działania na HubSpot, po jego zakończeniu.